МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ
Науково-методична проблема: «Розвиток творчої обдарованості учнів школи шляхом впровадження технологій особистісно-зорієнтованого навчання»
Керівник методичного об'єднання - Прасол С.В., вчитель української мови і літератури
Склад методичного об'єднання
Прізвище, ім'я, по батькові | Освіта | Кваліфікаційна категорія | Спеціальність | Навчальні предмети |
Прасол Світлана Василівна | вища | Спеціаліст вищої категорії | вчитель української мови і літератури | українська мова і література, зарубіжна література |
Білик Валентина Іванівна | вища | Спеціаліст вищої категорії | вчитель української мови і літератури | українська мова і література |
Іващенко Світлана Миколаївна | вища | Спеціаліст І категорії | вчитель української мови і літератури | українська мова і література |
Солонець Світлана Василівна | вища | Спеціаліст вищої категорії | вчитель української мови і літератури та світової літератури | зарубіжна література |
Чорнобривець Юлія Олександрівна | вища | Спеціаліст ІІ категорії | вчитель англійської мови і зарубіжної літератури | англійська мова |
Оропай Ірина Павлівна | вища | Спеціаліст І категорії | вчитель історії та правознавства | історія, правознавство, людина і світ |
Павленко Наталія Григорівна | вища | Спеціаліст І категорії | вчитель історії та суспільствознавства | історія, правознавство |
План засідань
методичного об’єднання вчителів
суспільно-гуманітарного циклу предметів
на 2020-2021 навчальний рік
І засідання(вересень)
Тема: Особливостівикладанняпредметівсуспільно-гуманітарного циклу в умовах компетентнісного підходу
№ | Змістроботи | Відповідальниий |
1 | Аналіз роботи МО за 2019-2020 н. р. та основні напрямки й завдання роботи на 2020-2021 н.р. | Оропай І.П. |
2 | Опрацювання нормативних документів та інструктивно-методичних матеріалів щодо вивчення навчальних предметів у 2020-2021 н. р. | Солонець С.В. |
3 | Ознайомлення з вимогами щодо дотримання норм єдиного орфографічного режиму, методичними рекомендаціями щодо оформлення та ведення класних журналів. | Солонець С.В. |
4 | Вивчення особливостей викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу в 8 класі відповідно до нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти. | Солонець С.В., члени МО |
5 | Підбір завдань для шкільних олімпіад, підготовка учнів до участі в ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад. | Солонець С.В., Прасол С.В. |
6 | Методи навчання української мови в системі компетентнісної освіти. | Іващенко С.М. |
7 | Календар пам’ятних дат на 2020-2021 навчальний рік, огляд новин художньої та науково-методичної літератури | Білик В.І. |
ІІ засідання (грудень)
Тема:Формування в учнівмотивації до навчальноїдіяльності та саморозвитку в контекстікомпетентнісногопідходу до навчально-виховногопроцесу
№ | Змістроботи | Відповідальниий |
1 | Про підготовку до атестації вчителів суспільно-гуманітарного циклу. | Солонець С. В. |
2 | Підведення підсумків І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад. | Солонець С.В. |
3 | Формування в учнів на уроках зарубіжної літератури мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу. | Прасол С.В. |
4 | Компетентнісно зорієнтовані завдання у практиці вчителя-словесника. | Іващенко С.М. |
5 | Використання інтерактивних технологій на уроках історії. Формування самоосвітньої компетентності учнів. | Павленко Н.Г. |
6 | Інформаційно-методична панорама (огляд новинок науково-методичної літератури, публікацій фахових видань). | Прасол С.В. |
ІІІ засідання (березень)
Тема:Формуваннязагальних та предметних компетентностей відповідно до нового Державного стандарту
№ | Змістроботи | Відповідальниий |
1 | Про підсумки роботи МО за І семестр. | Прасол С.В. |
2 | Переосмислення процесу навчання і виховання національно свідомої мовної особистості на уроках української мови з ціннісних позицій. | Білик В.І. |
3 | Формування правової свідомості та правової культури учнів на уроках правознавства з використанням інтерактивних методів. | Оропай І.П. |
4 | Обговорення відкритого уроку. | Члени МО |
5 | Аналіз результатів Всеукраїнських учнівських олімпіад, Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика, конкурсу ім. Т.Г. Шевченка. | Солонець С.В. |
6 | Методична палітра вчителя (звіт вчителя, що атестується). | Білик В.І. |
7 | Обмін педагогічним досвідом роботи вчителів МО суспільно-гуманітарного циклу(підготовка до зовнішнього тестування, моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів суспільно-гуманітарного циклу). | Члени МО |
ІVзасідання( травень)
Тема:Інноваційні технології як складова особистісно орієнтованого навчання
№ | Змістроботи | Відповідальниий |
1 | Розвиток творчих здібностей на уроках словесності як засіб формування мовної компетентності. | Іващенко С.М. |
2 | Інноваційні аспекти особистісно-зорієнтованого, розвивального навчання на уроках англійської мови. | Чорнобривець Ю.О. |
3 | Про особливості організації та проведення ДПА в 9 класі з предметів суспільно-гуманітарного циклу. Вивчення Положення про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти. | Солонець С.В. |
4 | Круглий стіл. Обмін досвідом з проблеми формування загальних та предметних компетентностей на уроках суспільно-гуманітарного циклу. | Члени МО |
5 | Самоаналіз та самооцінка педагогічних здібностей і професійних якостей. Анкетування. | Члени МО |
6 | Обговорення відкритого уроку. | Члени МО |
7 | Підсумки роботи МО за навчальний рік. | Прасол С.В. |