МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ

Науково-методична проблема: «Розвиток творчої обдарованості учнів школи шляхом впровадження технологій особистісно-зорієнтованого навчання»

Керівник методичного об'єднання - Прасол С.В., вчитель української мови і літератури

Склад методичного об'єднання

Прізвище, ім'я, по батьковіОсвітаКваліфікаційна категоріяСпеціальністьНавчальні предмети
Прасол Світлана ВасилівнавищаСпеціаліст
вищої категорії
вчитель української мови і літературиукраїнська мова і література, зарубіжна література
Білик Валентина ІванівнавищаСпеціаліст
вищої категорії
вчитель української мови і літературиукраїнська мова і література
Іващенко Світлана МиколаївнавищаСпеціаліст
І категорії
вчитель української мови і літературиукраїнська мова і література
Солонець Світлана ВасилівнавищаСпеціаліст
вищої категорії
вчитель української мови і літератури та світової літературизарубіжна література
Чорнобривець Юлія ОлександрівнавищаСпеціаліст
ІІ категорії
вчитель англійської мови і зарубіжної літературианглійська мова
Оропай Ірина ПавлівнавищаСпеціаліст
І категорії
вчитель історії та правознавстваісторія, правознавство, людина і світ
Павленко Наталія ГригорівнавищаСпеціаліст
І категорії
вчитель історії та суспільствознавстваісторія, правознавство

План засідань

методичного об’єднання вчителів

суспільно-гуманітарного циклу предметів

на 2020-2021 навчальний рік

І засідання(вересень)

Тема: Особливостівикладанняпредметівсуспільно-гуманітарного циклу в умовах компетентнісного підходу

Змістроботи

Відповідальниий

1

Аналіз роботи МО за 2019-2020 н. р. та основні напрямки й завдання роботи на 2020-2021 н.р.

Оропай І.П.

2

Опрацювання нормативних документів та інструктивно-методичних матеріалів щодо вивчення навчальних предметів у 2020-2021 н. р.

Солонець С.В.

3

Ознайомлення з вимогами щодо дотримання норм єдиного орфографічного режиму, методичними рекомендаціями щодо оформлення та ведення класних журналів.

Солонець С.В.

4

Вивчення особливостей викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу в 8 класі відповідно до нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.

Солонець С.В.,

члени МО

5

Підбір завдань для шкільних олімпіад, підготовка учнів до участі в ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад.

Солонець С.В.,

Прасол С.В.

6

Методи навчання української мови в системі компетентнісної освіти.

Іващенко С.М.

7

Календар пам’ятних дат на 2020-2021 навчальний рік, огляд новин художньої та науково-методичної літератури

Білик В.І.

ІІ засідання (грудень)

Тема:Формування в учнівмотивації до навчальноїдіяльності та саморозвитку в контекстікомпетентнісногопідходу до навчально-виховногопроцесу

Змістроботи

Відповідальниий

1

Про підготовку до атестації вчителів суспільно-гуманітарного циклу.

Солонець С. В.

2

Підведення підсумків І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад.

Солонець С.В.

3

Формування в учнів на уроках зарубіжної літератури мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу.

Прасол С.В.

4

Компетентнісно зорієнтовані завдання у практиці вчителя-словесника.

Іващенко С.М.

5

Використання інтерактивних технологій на уроках історії. Формування самоосвітньої компетентності учнів.

Павленко Н.Г.

6

Інформаційно-методична панорама (огляд новинок науково-методичної літератури, публікацій фахових видань).

Прасол С.В.

ІІІ засідання (березень)

Тема:Формуваннязагальних та предметних компетентностей відповідно до нового Державного стандарту

Змістроботи

Відповідальниий

1

Про підсумки роботи МО за І семестр.

Прасол С.В.

2

Переосмислення процесу навчання і виховання національно свідомої мовної особистості на уроках української мови з ціннісних позицій.

Білик В.І.

3

Формування правової свідомості та правової культури учнів на уроках правознавства з використанням інтерактивних методів.

Оропай І.П.

4

Обговорення відкритого уроку.

Члени МО

5

Аналіз результатів Всеукраїнських учнівських олімпіад, Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика, конкурсу ім. Т.Г. Шевченка.

Солонець С.В.

6

Методична палітра вчителя (звіт вчителя, що атестується).

Білик В.І.

7

Обмін педагогічним досвідом роботи вчителів МО суспільно-гуманітарного циклу(підготовка до зовнішнього тестування, моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів суспільно-гуманітарного циклу).

Члени МО

ІVзасідання( травень)

Тема:Інноваційні технології як складова особистісно орієнтованого навчання

Змістроботи

Відповідальниий

1

Розвиток творчих здібностей на уроках словесності як засіб формування мовної компетентності.

Іващенко С.М.

2

Інноваційні аспекти особистісно-зорієнтованого, розвивального навчання на уроках англійської мови.

Чорнобривець Ю.О.

3

Про особливості організації та проведення ДПА в 9 класі з предметів суспільно-гуманітарного циклу. Вивчення Положення про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти.

Солонець С.В.

4

Круглий стіл. Обмін досвідом з проблеми формування загальних та предметних компетентностей на уроках суспільно-гуманітарного циклу.

Члени МО

5

Самоаналіз та самооцінка педагогічних здібностей і професійних якостей. Анкетування.

Члени МО

6

Обговорення відкритого уроку.

Члени МО

7

Підсумки роботи МО за навчальний рік.

Прасол С.В.

Кiлькiсть переглядiв: 473